woensdag, januari 04, 2006

Dag 320

Na een paar uur rijden zijn we in een kleine “stad” gestopt om wat eten en drinken te kopen. Bij een kleine stad hadden we niet zoiets kleins verwacht. Er was een winkel, een museum en een hotel. In totaal leefde er iets van 30 mensen. We konden in ieder geval wat te eten en te drinken kopen.
We zijn verder gereden en een uur later hadden weer asfalt bereikt. Hier waren we erg blij mee want het onderstel is in een slechte conditie en op de gravel wegen hoor je de auto kapot gaan. Tegen de einde van de middag waren we in Luderitz. Het was een uitgestorven stadje waar niet veel viel te beleven. Wel ontmoete we een groepje duisters dat ook op vakantie was en we spraken af samen op een camping te gaan staan. De camping lag tussen de rotsen aan de zee. Het zag er erg mooi uit alhoewel de wind behoorlijk was, de bus heeft er de hele avond van lopen schudden. ’s Avonds hebben we met de Duitsers nog wat gedronken en zijn daarna gaan slapen.

Zand, zand en nog eens zand.

Einde verhaal!!!!!!!!!!!

Bedankt voor het volgen van de website. We zijn alweer even in Nederland en de auto hebben we 7 februari opgehaald in Antwerpen. Er was jamm...